Menu
Your Cart

'Οροι και προυποθέσεις

ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ: Για παραγγελίες εκτος Αθηνων άνω των 8 κιλών, καθώς επίσης και για τον επαγγελματικό εξοπλισμό (κρεβάτια, καρέκλες, βαλίτσες κλπ), η αποστολή γίνεται με μεταφορικές εταιρίες και γίνεται προεξόφληση MONO του ποσού της παραγγελίας μέσω τραπεζικού εμβάσματος, η ηλεκτρονικής μεταφοράς χρημάτων στον εταιρικό λογαριασμό

Το Τελικό κόστος μεταφοράς για αποστολές εκτός Αθηνών υπολογίζεται βάσει της ογκομέτρησης των δεμάτων και οι συνεργάτες μας έχουν τις εξής επιλογές:

-Κοστολόγηση και ενημέρωση του μεταφορικού κόστους από το τμήμα απόστολων,ώστε να συνυπολογιστεί το τελικό κόστος στο σύνολο της παραγγελίας και να δρομολογηθεί η αποστολή με παράδοση door to door (άξια παραγγελίας + μεταφορικό κόστος) χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση

-Δρομολόγηση της αποστολής στα συνεργαζόμενα πρακτορεία η σε κάποια μεταφορική εταιρεία της επιλογής σας, πληρώνοντας το μεταφορικό κόστος κατά την παράδοση:Το κόστος των μεταφορικών για τις αποστολές με μεταφορικές εταιρίες επιβαρύνει τον αγοραστή και υπολογίζεται ανάλογα με τον όγκο των προιόντων και την τιμολογιακή πολιτική του πρακτορείου που θα επιλεχθεί,και καταβάλλεται από τον παραλήπτη τη στιγμή της παράδοσης

Ο Χρόνος παράδοσης των μεταφορικών εταιριών και στις 2 περιπτώσεις είναι 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες (Εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές)

Επιστροφές & Αλλαγές Προϊόντων

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει για οποιονδήποτε λόγο ένα
προϊόν που παρέλαβε από παραγγελία στο www.naturalcarepro.gr η τα
καταστήματα μας
και να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος ή την επιστροφή της αξίας
του προϊόντος ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες.

Αλλαγή Προϊόντων
Κάθε αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 15 ημερών από την
ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων από τον πελάτη διαθέτοντας το
αντίστοιχο παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο).
Τα προϊόντα προς αλλαγή θα πρέπει να παραληφθούν από την κεντρική μας
αποθήκη  άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους συνοδευόμενα από όλα τα
παρελκόμενα που περιέχονταν σε αυτήν,
χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί και τα προϊόντα με τα οποία θα
επιλέξει ο πελάτης να γίνει η αλλαγή θα πρέπει να είναι ίσης ή
μεγαλύτερης αξίας.
Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή φέρουν σημάδια χρήσης ή των οποίων η
συσκευασία δεν είναι διαθέσιμη ή δεν είναι στην αρχική της κατάσταση ή
δεν περιλαμβάνονται τα παρελκόμενα της συσκευασίας
δεν γίνονται αποδεκτά προς επιστροφή ή αλλαγή.
Ο πελάτης επιβαρύνεται εξ ολοκλήρου με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος
προς αλλαγή στην εταιρεία μας και με τα έξοδα αποστολής του προϊόντος
που επέλεξε να πραγματοποιηθεί η αλλαγή από την εταιρεία μας.

Επιστροφή & Αντικατάσταση Ελαττωματικών Προϊόντων
Η επιστροφή και αντικατάσταση τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να
πραγματοποιηθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των
προϊόντων από τον πελάτη διαθέτοντας το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς
(απόδειξη ή τιμολόγιο). Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να
πραγματοποιηθεί εφόσον προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να
μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και εφόσον το
ελάττωμα οφείλεται σε εργοστασιακό σφάλμα και δεν προέρχεται από κακή
χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος (κακη
χρηση,πτωση εκθεση σε ηλιο,κτλ)
Τα έξοδα αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος προς επιστροφή ή
αντικατάσταση επιβαρύνουν τον πελάτη ενώ σε περίπτωση αντικατάστασης ή
επισκευής, η αποστολή προς τον πελάτη του νέου ή επισκευασμένου
προϊόντος είναι δωρεάν.
Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε νε
επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο της εταιρειας  καλώντας στο 210 2825693  ή
στέλνοντας μήνυμα μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στην σελίδα
μας www.naturalcarepro.gr

Επιστροφή Χρημάτων
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος της
παραγγελίας σας, έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε την επιστροφή του
αντιτίμου της παραγγελίας σας εξαιρουμένων των εξόδων αποστολής από και
προς την εταιρεία μας εντος 15 ημερων απο την ημερομηνια αγορας Το
προιον να ειναι αθικτο και αχρησιμοποιητο και στην συσκευασια του
Αμέσως μετά την παραλαβή του προϊόντος προς επιστροφή και εφόσον
βεβαιωθεί ότι αυτό και η συσκευασία του βρίσκονται σε άριστη κατάσταση,
εκπρόσωπος της εταιρειας μας  θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να οριστεί
ο τρόπος επιστροφής των χρημάτων.
Η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την
ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από την εταιρεία μας.
Αν έχετε πληρώσει την παραγγελία σας με αντικαταβολή ή κατάθεση σε
τραπεζικό λογαριασμό, η επιστροφή της αξίας του προϊόντος θα
πραγματοποιηθεί μέσω τραπεζικής κατάθεσης (τα τραπεζικά έξοδα
επιβαρύνουν τον πελάτη)

Σε κάθε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις, η αντικατάσταση, η επιστροφή ή
η αποζημίωση προϊόντων που αγοράστηκαν από το www.naturalcarepro.gr η
απο τα καταστηματα μας,μπορεί
να γίνει δεκτή εφόσον ο πελάτης επικοινωνήσει με τα κεντρικα μας γραφεια
η τα καταστηματα  εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παράδοσης
της παραγγελίας στον πελάτη.

*Εγγύηση για τον επαγγελματικο εξοπλισμο 

Όλα τα προϊόντα της εταιρείας μας καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας, βάσει της νομοθεσίας της ευρωπαϊκής ένωσης  

ΤΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ

-Κατασκευαστικές ατέλειες - Κακοτεχνίες.

-Οι ατέλειες και οι κακοτεχνίες γίνονται δεκτές μόνο εάν επισημανθούν την ώρα της παράδοσης και εφόσον το προϊόν έχει μεταφερθεί στις εγκαταστάσεις του πελάτη με δικά μας μεταφορικά μέσα ή έχει παραληφθεί από τις εκθέσεις μας.Η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για ζημιές ή απώλειες που προκύπτουν κατά τη μεταφορά από τρίτους.

-Αλλοίωση υφάσματος από συνήθη χρήση.

-Μηχανισμός ανύψωσης και μηχανισμός κλίσης πλάτης.

-Ο πελάτης δε θα χρεωθεί για την εργασία ή τα ανταλλακτικά που θα απαιτηθούν για την επισκευή του προϊόντος.

-Οι επισκευές γίνονται στο κατάστημα εξουσιοδοτημένων καταστημάτων πώλησης του προϊόντος κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες.

- Ο κάτοχος του προϊόντος είναι υπεύθυνος για την προσκόμιση και παραλαβή του προϊόντος.

-Η γραπτή εγγύηση του προϊόντος, ισχύει μόνον εφόσον συνοδεύεται από το παραστατικό της αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ

 - Βλάβες που έχουν προκληθεί από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο της εταιρίας μας.

- Εσφαλμένη ή κακή χρήση του προϊόντος εκτός των τεχνικών προδιαγραφών που ορίζονται από τον κατασκευαστή.

- Αλλοίωση μεταλλικών σκελετών αναμονής από υπερβολικό βάρος ή μη σωστή χρήση.

- Αλλοίωση πλαστικού κελύφους από κακή χρήση ή υπερβολικό βάρος.

- Καταστροφές από χημικές ουσίες, τσιγάρα, πλημμύρες, σεισμούς ή γεγονότα ανωτέρας βίας κλπ.

- Μεταφορικά του προϊόντος από και προς το σημείο service επισκευής του προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη.

- Λέκιασμα ταπετσαρίας, ζημιές από αιχμηρά αντικείμενα ή φθορά από τη μη σωστή χρήση των προδιαγραφών που υπάρχουν για τον καθαρισμό του.

Για κάθε οικονομική η άλλη διαφορά , αρμόδια για την επίλυση ορίζονται τα Δικαστήρια Αθηνών

Χρησιμοποιούμε cookies για να κάνουμε ακόμα καλύτερη την εμπειρία σου στο site μας. Μάθε περισσότερα